#Quedatacasa · Mantenim la botiga oberta, les vostres compres s'enviarán amb normalitat
|
- Inici
- Torre la Moreira 2019
Descripció del producte
Detalls
Torre la Moreira és un Rías Baixas elaborat 100% amb raïm albariño, sel·leccionat i recol·lectat manualment, a la finca La Moreira. Va ser el primer albariño en incloure a la seva etiqueta el sistema de lectura braille, mostra de la política del Celler amb la responsabilitat social i l¡integració dels col·lectius amb dificultats.
La qualitat d'aquest vi ha estat evaluada per numbroses distincions entre les que cal destacar l'inclusió en el Wine Advocate de Robert Parker amb una valoració de 88 punts.
NOTA DE CATA
Color groc palla amb notes verdoses. Aroma intens i complex que li recordarà a la poma, pera i herbes aromàtiques. Sabor golós, franc, suau i afruitat.
MARIDATGE
Amb tot tipus de menjars, especialment amb marisc, peix, carns blanques i fines pastes.
Informació addicional
Informació addicional
Celler | Marqués de Vizhoja |
---|---|
DO | Rías Baixas |
Tipus de vi | Vi blanc jove |
Varietats | Albariño |
Ampolla | 75cl |
Graduació | 12,5 % |
Tº de Servei | 8º |
Parker | No |
Opinions
Escriviu la vostra pròpia opinió
Etiquetes del producte
Etiquetes del producte
Feu servir espais per a separar les etiquetes. Feu servir cometes simples (') per a frases.
També poden interessar-li els següents productes
Informació de transport i despeses de lliurament
Despeses d'enviament per Catalunya i Península
Ampolles | Preu Catalunya (IVA Inclòs) |
Preu Península (IVA Inclòs) |
Plaç d'entrega |
---|---|---|---|
1 - 6 bot. | 7,50 € | 7,95 € | 48 hrs |
7 - 12 bot. | 9,95 € | 10,95 € | 48 hrs |
13 - 18 bot. | 11,95 € | 13,95 € | 48 hrs |
19 - 24 bot. | 12,95 € | 15,95 € | 48 hrs |
25 - 30 bot. | 15,00 € | 18,95 € | 48 hrs |
Llocs de lliurament i condicions
Regió Catalunya i Península Espanyola: Lliurem la seva comanda a tota la península, Ïlles Balears, Ïlles Canàries, Ceuta i Melilla.
Unió Europea: Lliurem la seva comanda als següents països: Alemanya, Austria, Bèlgica, Holanda, Luxemburg, Dinamarca, Finlàndia, França, Grècia, Irlanda, Italia, Regne Unit, Portugal, Suècia, Noruega, Suïssa.
Veure taula de preus per aquests països>
Els preus del transport inclouen el transport fins al seu destí, l'assegurança contra trencament d'am`polles o pèrdua i l'IVA.
Si durant el transport hi hagués alguna ampolla trencada, farem les gestions per recuperar la comanda i tornar a enviar-li tots els productes.
Novetats
Les nostres webs
- totvi.com (español)
- totvi.co.uk(english)
- totvi.cat (català)

Atenció al client
TOTS els nostres preus són amb IVA INCLÒS. Al finalitzar la compra apareix un desglòs informatiu sobre el mateix.

Contacte
C/ Roger de Belfort, 39
43202 · Reus (Tarragona)
+34 977 316 135
de 9-13.30 h y de 16-20 h
Atenció al client: atcliente@totvi.com
General: totvi@totvi.com
Vinateria Tot VI · © 2007 - 2020