Descripció del producte
Detalls
Ron Zacapa Centenario 23 años Solera Gran Reserva és un rom fet a Guatemala. És un art, una expressió de paciència, riquesa, qualitat i barreja mestra.
NOTA DE CATA
Deliciosament delicat caramel melat, roure amb espècies i fruites pases, demostrant la complexitat del procès d'envelliment del sistema solera. Envellit, amb contorns i de recorregut llarg i lent que s'aferra al got de color caoba fosc amb reflexes vermellosos.
ELABORACIÓ
Neix de la barreja de 6 roms de 6 a 23 anys. Envellit a la perfecció en les altures de Quetzaltenango. Aquest rom desenvolupa els seus sabors complexos i el seu caràcter a 2.300 metres sobre el nivell del mar, a "la casa per damunt dels núvols".
Informació addicional
Informació addicional
Celler | The Ron Zacapa Co. |
---|---|
Tipo | No |
Ampolla | 70cl |
Graduació | 40 % |
Opinions
- puede mejorar · Escrit per Emilio García
- para mi gusto lo preferiría mas redondo (publicat a 22/2/2020)
- buena recomendación · Escrit per Aitor L
- Un amigo me recomendó este ron y la verdad es que me ha encantado, he probado otros de superior precio y no esttán tan buenos (publicat a 20/2/2020)