Descripció del producte
Detalls
Carles Andreu Reserva Brut Nature és un escumós coupage de Parellada, Macabeu i Chardonnay procedents de vinyes de producció equilibrada.
NOTA DE CATA
Color oro pàl·lid amb un fi i constant rosari de bombolles. Es presenta a la cata bastant afruitat amb un cert record de tocs de la seva criança. En la boca és suau, amb una bona estructura, franc, fresc i persistent, amb un esclat de bombolletes que ens donen una agradable sensació de pessigolleig.
ELABORACIÓ
Per l'elaboració dels vins base, fermentació a 15ºC durant 10 dies del most botingut del premsat suau del raïm sencer de cada varietat. Posterior coupage dels vins obtinguts. Seguidamente, per l'elaboració del cava es realitza una segona fermentació en ampolla a 14ºC i criança amb les "mares" durante 26 mesos mínim.
Informació addicional
Informació addicional
Celler | Carles Andreu |
---|---|
DO | Cava |
Tipus de cava | Brut Nature |
Varietats | Macabeu, Parellada |
Ampolla | 75cl |
Graduació | 12 % |
Opinions
- Nada que enviadiar un Moët & Chandon · Escrit per Candela Gómez
- Excelente opción de un cava hiper natural, brut nature, y sin sulfitos, ojo! Que de estos hay muuuy pocos en el mercado. . De paladar suave y refrescante. Sin acidez. Sin duda una opción exquisita y con gusto para quedar bien. Más que recomendable... Obligado. (publicat a 12/6/2018)
- Boníssim · Escrit per Elisa Cuartero
- El vàrem tastar ala Fira del Vi de Reus i ens va agradar molt, ells mateixo esns vàren recomanar aquesta botiga i ens agrada molt el Reserva i Reserva Barrica (publicat a 12/1/2012)