Denominacions d'Origen
En aquesta secció trobarà una gran varietat de vins amb diferents DENOMINACIONS D'ORIGEN per anar canviant, variant i descobrint les diferents peculiaritats de cada regió. Tot un món per descubrir.
- Secrets de Mar Negre 20217,90 € Per caixes 7,50 €Secrets de Mar Negre és un vi negre coupage de Carinyena, Garnatxa Negra i Syrah procedents de vinyes velles de més de 30 anys d'edat. Vi aromàtic en nas mentre que en boca és fresc, complex i molt suau. La nova gamma de Clos Galena que sorprendrà a tots els teus sentits.
- Formiga de Vellut 2021Special Price 15,75 € Regular Price 16,50 € Estalvi 5%Formiga de Vellut és un vi negre coupage de Garnatxa, Carinyena i Syrah. És un vi d'aroma complexe mentre que en boca és ple i potent.
- Formiga de Seda 202315,90 €Formiga de Seda vi blanc coupage de Garnatxa blanca i Viognier. Un vi sorprenent d'aromes elegants tropicals on predomina la pinya i el prèssec. En boca és agradable, sedós, saborós i fresc. Un vi contundent per gaudir del costat blanc del Priorat.
- Galena24,50 €Galena és un vi negre reserva coupage de Garnatxa negra, Carinyena, Merlot i Cabernet Sauvignon. Vi llarg i sedós, de textura suau, madur i complex. Notable complexitat aromàtica i una gran riquesa de matisos. Un gran vi, pura maravella.
- Magnum Formiga de Vellut 202139,90 €Formiga de Vellut és un vi negre coupage de Garnatxa, Carinyena i Syrah. És un vi d'aroma complexe mentre que en boca és ple i potent.
- Clos Galena44,50 €Clos Galena és un vi negre coupage de Garnatxa negra, Carinyena, Syrah i Cabernet Sauvignon. Vi amb una gran amplitut aromàtica on predominen les espècies que es fonen amb la fruita madura. És complexe, intens i voluminós. Un gran vi prioratí que no has de perdre't per la seva carnositat i frescor.