Magnum Anis del Mono Dulce

Sense estoc
Graduació 
35 %
Ampolla 
1,5 L
Codi
8410337299367
Descripció

Anís del Mono Dulce és un clàssic per gaudir en totes les festes o en qualsevol ocasió que es plagui. Tot el sabor i l'aroma més tradicional perquè no falti el millor anís en la vostra taula. Un anís d'aroma suau i en boca dolç i persistent.

17,95 €

Anís del Mono Dulce és un clàssic per gaudir en totes les festes o en qualsevol ocasió que es plagui. Tot el sabor i l'aroma més tradicional perquè no falti el millor anís en la vostra taula.

NOTA DE CATA
Incolor, transparent i brillant. En nas, aroma suau i ple mentre que en boca es presenta dolç i persistent.

ELABORACIÓ
La grana d'anís natural i altres plantes aromàtiques es destil·len en alambins de cobra per obtenir els olis essencials que juntament amb el sucre de canya, l'aigua desmineralitzada i l'alcohol neutre de primera qualitat composen l'anís. Posteriorment la barreja s'agita suaument, es filtra i s'embotella.

CONSELL
Prengui'l amb aigua i gel i assaborirà la "Palomita", beguda típica de Llevant. Sinó també pot barrejar-lo amb brandy fent el típic "Sol i Ombra", pot afegir-li café per endolçir o prendre'l sol.

Més Informació
RecomendadoNo
Ampolla1,5 L
Graduació35 %
0
Rating:
0% of 100
Escriu la teva ressenya
Esteu revisant:Magnum Anis del Mono Dulce
Your Rating